Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 HOMOHOMOHOMOHOOJIIKOO

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tangis
Vierailija




HOMOHOMOHOMOHOOJIIKOO Empty
ViestiAihe: HOMOHOMOHOMOHOOJIIKOO   HOMOHOMOHOMOHOOJIIKOO EmptyTi Loka 14, 2008 3:32 am

Isäni on kannattanut homoja jo 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen sateenkaari-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä olet homo. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä ollut hetero.
Todellinen homous alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin sateenkaarikansa on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Homous on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt homostella kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni homoja kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että homot ovat iso osa elämääni, joita ilman en osaa, enkä halua elää.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
HOMOHOMOHOMOHOOJIIKOO
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Soccer :: Kaatopaikka-
Siirry: